Direct contact opnemen

Schrijf je in voor de nieuwsbrief


Contact opnemen

Support

Maximale efficiëntie en continuïteit voor uw medewerkers, dat is ons streven. Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan dan is één telefoongesprek met onze supportdesk genoeg om geholpen te worden. Meer dan 80% van de incidenten kan tijdens het eerste gesprek verholpen worden. Wanneer het toch niet direct lukt om het incident te verhelpen wordt uw vraag doorgezet naar een specialist of komt één van onze beheerders zo snel mogelijk bij u op locatie om het probleem te verhelpen. Uiteraard kunnen uw medewerkers ook contact opnemen voor adviesvragen of algemene ondersteuning bij het gebruik van de ICT.

 

De Open ICT supportdesk
De support engineers van Open ICT hoeft u niet te zien als medewerkers van uw ICT-leverancier, maar juist als een nauw betrokken ICT-collega op afstand. Daag onze specialisten gerust uit met uw vragen en problemen. Ze zijn u graag van dienst, in begrijpelijke taal en zowel bij eenvoudige problemen als uiterst complexe ICT-vragen.

 

De support desk is dagelijks bereikbaar via 033-4508090, ook kunt u een mailtje sturen naar support@open-ict.nl.

Snelheid

Gemiddeld 95% van alle servicedesk verzoeken worden tijdens kantooruren, binnen twee uur behandeld.

Deskundigheid

Onze servicedesk medewerkers zijn goed opgeleide IT-professionals die een antwoord hebben op (bijna) iedere vraag.

Veiligheid

Ook op de servicedesk is de beschikbaarheid, integratiteit en veiligheid van uw data de hoogste prioriteit.

Download

Download

Infographic: Systeem- en Netwerkbeheer

Deze website maakt gebruik van cookies om u een zo goed mogelijke gebruikerservaring te geven.
Ga hiermee akkoord door op accepteren te klikken.