Direct contact opnemen

Schrijf je in voor de nieuwsbrief


Contact opnemen

[recaptcha id:276971182492145]

Support

Maximale efficiëntie en continuïteit voor jouw medewerkers, dat is ons streven. Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan dan is één telefoongesprek met onze supportdesk genoeg om geholpen te worden. Meer dan 80% van de incidenten kan tijdens het eerste gesprek verholpen worden. Wanneer het toch niet direct lukt om het incident te verhelpen word je vraag doorgezet naar een specialist of komt één van onze beheerders zo snel mogelijk bij jou op locatie om het probleem te verhelpen. Uiteraard kunnen jouw medewerkers ook contact opnemen voor adviesvragen of algemene ondersteuning bij het gebruik van de ICT.
 
De Open ICT supportdesk
De support engineers van Open ICT hoef je niet te zien als medewerkers van jouw ICT-leverancier, maar juist als een nauw betrokken ICT-collega op afstand. Daag onze specialisten gerust uit met vragen en problemen. Ze zijn je graag van dienst, in begrijpelijke taal en zowel bij eenvoudige problemen als uiterst complexe ICT-vragen.
 
De support desk is dagelijks bereikbaar via 033-4508090 , ook kan je een mailen naar support@open-ict.nl .

Snelheid

Gemiddeld 95% van alle servicedesk verzoeken worden tijdens kantooruren, binnen twee uur behandeld.

Deskundigheid

Onze servicedesk medewerkers zijn goed opgeleide IT-professionals die een antwoord hebben op (bijna) iedere vraag.

Veiligheid

Ook op de servicedesk is de beschikbaarheid, integratiteit en veiligheid van jouw data de hoogste prioriteit.

Download

Download

Infographic: Systeem- en Netwerkbeheer

Deze website maakt gebruik van cookies om u een zo goed mogelijke gebruikerservaring te geven.
Ga hiermee akkoord door op accepteren te klikken.