Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief


Contact opnemen

[recaptcha id:276971182492145]

Algemeen Nieuws / 3-12 / Roy

“Geen moment geduld alsjeblieft, je wordt gelijk doorverbonden”

Dat zou mooi zijn toch? De realiteit is vaak anders, maar het kan met hosted VoIP telefonie. Deze Cloud telefonie levert niet alleen kostenbesparingen op, maar biedt ook kansen voor professioneler klantcontact. Kijk maar naar deze vergelijking tussen het oude en nieuwe bellen:
 

De traditionele ISDN centrale*

Waarschijnlijk heb je weleens een dergelijk antwoord van een receptionist(e) teruggekregen: “Ik ga even voor u kijken of hij in huis is, een moment geduld alstublieft”. En het wachten begint. Maar het kan nog erger. De frustratie dat je een bedrijf belt waar helemaal niet wordt opgenomen. Helaas komt het nog steeds voor. Zelfs nog hoor je soms bandjes, dat men even aan het lunchen is. Bel maar eens naar je eigen bedrijf om te ervaren of klanten wel of niet blij met je mogen zijn. Met hosted VoiP is dat checken niet meer nodig.
 

Zo kan het werken met hosted VoIP

Om iemand door te verbinden schakelt de receptionist(e) gewoon door naar het vaste toestel, als de persoon niet aanwezig is gaat automatisch zijn of haar smartphone af. Klanten worden gelijk doorverbonden, zonder lang te hoeven wachten of onduidelijkheden over iemands aanwezigheid. Dat er helemaal niet wordt opgenomen bestaat ook niet meer. De receptionist(e) is even afwezig en de receptiedienst wordt tijdelijk waargenomen door bijvoorbeeld drie verschillende smartphones. Hosted VoiP implementeren vraagt dus vooral om het maken van goede afspraken vooraf en het juist inrichten van de nieuwe telefonieomgeving. Niet of je bereikbaar bent, maar hoe je graag als bedrijf voor klanten bereikbaar zou willen zijn.
 

Hosted VoIP past bij de moderne tijd

Bellen in de Cloud betekent snel kunnen op en afschalen en alleen betalen voor wat je gebruikt. Handig wanneer medewerkers komen of gaan. Daarnaast ben je altijd bereikbaar, heb je geen dure telefooncentrales meer nodig en kan de omgeving makkelijk op afstand beheerd worden. Doordat je belt over een IP verbinding kan het bellen vele malen goedkoper. Denk bijvoorbeeld aan de onderlinge communicatie met nevenvestigingen die gewoon op één netwerk plaatsvindt. Hebben we je kunnen overtuigen?
 

*Let op!
Per 1 september 2019 zal KPN verschillende PSTN en ISDN diensten beëindigen. We schreven er al eerder over in deze blog. Neem dus nu contact op. Laat klanten nooit meer wachten door zelf ook niet te wachten en profiteer nu al van professionelere klantcommunicatie.

Download

Download

Whitepaper: Hosted VoIP

Gekoppelde diensten

Mobiel

Integreer vaste en mobiele telefonie met onze mobiele abonnementen.

Telefonie

Integreer spraak (vast en mobiel), chat en e-mail communicatie en centraliseer je persoonlijke communicatie.

Deze website maakt gebruik van cookies om u een zo goed mogelijke gebruikerservaring te geven.
Ga hiermee akkoord door op accepteren te klikken.