Informatie aanvragen

Contact opnemen

Connect Hearing

"De efficiënte aanpak helpt ons om automatiseringskosten laag te houden en maximaal te profiteren van de meest flexibele en innovatieve werkomgeving."

De volledige automatisering voor ons hoofdkantoor en 28 filialen wordt al jaren verzorgd door Open ICT, vertelt John Hortensius, Manager Finance.

 

Open ICT heeft de groei van Makker (thans Connect Hearing, red.) meegemaakt van de twee winkels in Utrecht en Laren tot en met de huidige 28 filialen. De efficiënte aanpak helpt ons om automatiseringskosten laag te houden en maximaal te profiteren van de meest flexibele en innovatieve werkomgeving. Dankzij gedegen kennis van de audiciënbranche worden projecten snel succesvol afgerond zonder dat kostbare tijd verloren gaat aan het up to date houden van de branchespecifieke kennis.

 

John Hortensius, Manager Finance

John Hortensius, Manager Finance

 

Over Connect Hearing Netherlands B.V.

Connect Hearing levert technologische oplossingen voor mensen met gehoorverlies en onderscheidt zich door uitstekende dienstverlening. Connect Hearing werkt voortdurend aan betere informatie, voorlichting, tests, advisering en steun, waarbij de klant altijd centraal staat. Beter horen begint nu eenmaal met inzicht in iemands persoonlijke behoeften.

 

Connect Hearing is ontstaan door de fusie van twee bedrijven: het in 1992 in Goes opgerichte All Ears, en Makker hoorspecialisten, dat in 1996 in Utrecht zijn deuren opende. Connect Hearing is onderdeel van Sonova Holding AG, de toonaangevende fabrikant van innovatieve hooroplossingen gevestigd in het Zwitserse Stäfa. Deze in 1947 opgerichte groep is momenteel wereldwijd actief in ruim 90 landen en heeft ongeveer 9000 werknemers in dienst.

 

www.connecthearing.nl

Gekoppelde diensten

Systeembeheer

Uw systemen optimaal presterend en altijd beschikbaar met de systeembeheerdiensten van Open ICT.

Projecten

Door uitstekende kennis, ervaring en duidelijke communicatie worden IT-projecten tijdig en binnen budget voltooid.

Support

Directe ondersteuning bij vragen of storingen. Meer dan 80% direct opgelost of beantwoord bij het eerste gesprek.